Psst!
Zapisy obecnie są zamknięte. Wrócą za jakiś czas. Poinformuję o tym mailowo: TUTAJ

Twórz kampanie sprzedażowe,
które zarobią na Twoje

Poznaj proces tworzenia kampanii sprzedażowych, który zapewni Ci większe i stabilne przychody ze sprzedaży produktów cyfrowych.

Naucz się go raz i używaj do wielu produktów cyfrowych dzięki szkoleniu Skuteczna Kampania.

Lista zainteresowanych ->

Czy te problemy utrudniają Ci życie?

Właśnie skończył*ś prace nad pierwszym produktem. Teraz nie masz pojęcia, od czego w ogóle zacząć, żeby go sprzedawać.
Tak / Nie
Prowadzisz już kampanie sprzedażowe dla swoich produktów, pozwalają Ci się utrzymać, ale… czujesz że możesz wycisnąć więcej ze swoich sprzedaży.
Tak / Nie
Twoje kampanie sprzedażowe dobrze obrazuje powiedzenie: „latać jak kot z pęcherzem”, bo robisz je chaotycznie.
A to generuje stres i obniża wyniki finansowe.
Tak / Nie
Męczy Cię robienie kampanii sprzedażowych na czuja – chcesz je przeprowadzać w bardziej poukładany i przemyślany sposób, by podczas kolejnych sprzedaży po prostu kopiować sprawdzony proces.
Tak / Nie
Brakuje Ci pomysłów na treści do kampanii sprzedażowych, które nie brzmią sprzedażowo i nachalnie.
Tak / Nie
Sprzedawanie jest dla Ciebie przykrym obowiązkiem. Mimo że włożył*ś masę pracy w swój produkt i wiesz, że pomaga odbiorcom, to sprzedając go czujesz się jak naciągacz/ka.
Tak / Nie

Było choć jedno „TAK”?
Dobrze, że tu jesteś.

Mam na koncie ponad 4 lata pracy nad kampaniami sprzedażowymi.

Zauważyłam, że pracę nad sprzedażą można „ubrać” w powtarzalny proces, który regularnie generuje wysokie wyniki kampanii sprzedażowych.

Chcę Cię go nauczyć w szkoleniu Skuteczna Kampania.

Jakiego procesu Cię nauczę?

Piękno kampanii sprzedażowych polega na tym, że są powtarzalne.
Uczysz się RAZ, jak je prowadzić.
Potem robisz drobne modyfikacje i stosujesz do wielu produktów.

W szkoleniu Skuteczna Kampania chcę nauczyć Cię tego procesu. Zobacz, z jakich kroków się składa:

1. Pokonaj blokujące przekonania

Dowiesz się, jak zacząć panować nad lękiem przed sprzedażą, żeby nie paraliżował Ciebie i Twoich kampanii.

2. Przygotuj bazę do sprzedaży

Zrozumiesz, na czym stoisz: opiszesz produkt zgodnie z potrzebami grupy odbiorczej, naprawisz palące błędy i wypozycjonujesz się względem konkurencji.

3. Zrób plan i harmonogram

Dzięki nim będziesz wiedzieć, co, kiedy i gdzie powinno zadziać się podczas kampanii. Masz proces pod kontrolą. Nie latasz jak kot z pęcherzem.

4. Przygotuj ofertę

Ty znasz wartość swojego produktu. Oferta pomoże odbiorcom zrozumieć cenę i to, jak dokładnie im pomożesz. Dowiesz się, jak napisać każdą kluczową sekcję oferty.

5. Napisz maile sprzedażowe

Napiszesz maile o rzeczach, które mają znaczenie dla odbiorców i doprowadzisz do zakupu. Przestaniesz brzmieć jak ściana identycznych wiadomości lądująca w ofertach.

6. Przygotuj posty sprzedażowe

Wiesz, co publikować w social mediach podczas kampanii, żeby odbiorcy przestali pomijać Twoje treści sprzedażowe, jak to robili do tej pory. Przestajesz mówić w kółko „kup”.

7. Wykręć wyższe wyniki dzięki reklamom

Poznajesz strategię ustawiania reklam na Facebooku i Instagramie, żeby docierać do osób, których problemy możesz rozwiązać, a potem wyjść do nich z ofertą.

8. Sprzedawaj poprzez webinar

Stwórz taki webinar, żeby dać się poznać jako spec/ka i sprzedawać długo po zakończeniu transmisji. Niech Twoi odbiorcy odetchną z ulgą, że to nie kolejny webinar „15 minut ogólników i zawód”.

9. Obsługuj kampanię na medal

Dowiesz się, co wyklikać, jak rozmawiać z potencjalnymi klientami i przy tym zadbać o swoją psychikę. Dzięki temu unikniesz głupich błędów i zapewnisz odbiorcom wzorową opiekę.

10. Przeanalizuj kampanię

Nie ma postępu bez wyciągania wniosków. Nauczysz się analizować swoje działania, informację zwrotną i dane, by robić coraz lepsze kampanie sprzedażowe.

magda owsiany
      Kto będzie Cię uczyć?

Magda Owsiany

Specjalizuję się w sprzedaży produktów edukacyjnych: przez około 2 lata pracowałam w firmie tworzącej produkty edukacyjne (devstyle.pl by Maciej Aniserowicz). Później sama zaczęłam wydawać i sprzedawać własne produkty.

Od +6 lat zajmuję się pisaniem sprzedażowym: czuję się jak ryba w wodzie, gdy mam napisać ofertę, maila sprzedażowego lub post na social media. Tworzę treści dla swojego biznesu i konsultuję treści innych osób w szkoleniu Sprzedawaj Słowem.

Stworzyłam produkt na nietypowy temat: niewiele osób wierzyło, że taki niszowa rzecz jak kolaże cyfrowe (grafiki ze zdjęć tworzone na komputerze) „zażre”. Podczas premiery produktu zarobiłam ponad 100 000 zł (w sumie ponad 680 tys. złotych).

Praktykuję sprzedaż, a nie tylko o niej gadam: nasze (tworzę firmę z mężem Tomkiem) kampanie sprzedażowe generują zazwyczaj ponad 100 tysięcy złotych przychodu. Do tej pory wygenerowaliśmy ponad 2 mln złotych przychodu. W ok. 3 lata. Mamy na pokładzie ponad 3000 Uczestników szkoleń.

tomek kuźniar

Tomek Kuźniar

Przedsiębiorca. Z zawodu programista, w branży ponad 10 lat.

W firmie Burza w mózgu odpowiada za zarządzanie projektami oraz technikalia: automatyzacje, montaż, stawianie stron, harmonogram prac, tworzenie botów edukacyjnych, przygotowanie webinarów etc.

W szkoleniu Skuteczna Kampania odpowiada za lekcje techniczne oraz współtworzy moduły o planowaniu, obsłudze kampanii i analizie (tym zajmuje się na co dzień).

⇨ Na zdjęciu jest też kot Misio. Nie wie, o co chodzi w biznesie online. Za to lubi, gdy za zarobione pieniądze kupujemy mu saszety.

Jakie mamy wyniki?

Podzieliliśmy się naszą wiedzą m. in. w:

Opinia na temat naszej wiedzy:

„Magda i Tomek to osoby, które podziwiam od momentu, gdy je poznałam. W sposób niezwykle umiejętny uczą, jak zarabiać na swojej wiedzy i są najlepszym przykładem tego,
że ich praktyki działają (i robią genialną robotę)!

Sama podczas tworzenia mojego pierwszego kursu online, korzystałam z porad i wskazówek Magdy. Efekt był taki, że już na etapie przedsprzedaży, kurs przyniósł dochód w wysokości kilkudziecięciu tysięcy złotych.

Na etapie przedsprzedaży, czyli zanim jeszcze powstał! Pierwsza oficjalna edycja i sprzedaż ruszają już niebawem. Dzięki poradom Magdy i Tomka czuję się przygotowana i nie mogę się tej sprzedaży doczekać! 😊”
julka migdalska

Julka Migdalska (@julka_migdalska)

Psychodietetyczka, twórczyni rolek kulinarnych

Agenda szkolenia
Skuteczna Kampania

Zanim przeczytasz agendę:
1. Lekcje będą w formie nagranych wideo. Dostaniesz do nich dostęp na zawsze.
2. W lekcjach podam praktyczne przykłady wdrożenia kolejnych kroków.
3. Jeśli na ten moment nazwy lekcji niewiele Ci mówią, zobacz sekcje „efekt" pod każdym z modułów. Tam wyjaśniam, do czego mają doprowadzić Cię kolejne porcje materiału.

Moduł 1: „Napraw" przekonania i stosunek do sprzedaży

1. Jak się uczyć z tego szkolenia?
2. Jakiego procesu się nauczysz?
3. Czym są przekonania i dlaczego mogą psuć Ci sprzedaż
4. Jak wyłapać i pracować nad swoimi blokującymi przekonaniami
5. „Sprzedaż jest naciąganiem i manipulacją"
6. „Ludzie powinni widzieć wartość mojego produktu sami, bez promowania"
7. „Co, jeśli ktoś mnie skrytykuje?"
8. Ćwiczenie: zmień swoje przekonania

EFEKT: Gdy mamy w głowie blokady, to możemy znać całą teorię świata, a i tak nie będziemy w stanie ruszyć z kopyta. To lęk trzyma nas za mordę. W tym module dowiesz się, jak pracować nad lękami przed sprzedażą, żeby Cię nie blokowały.

Moduł 2: Zobacz, na czym stoisz: inwentaryzacja produktu

1. Po co robimy inwentaryzację?
2. Inwentaryzacja zawartości produktu i oferty
3. Badanie konkurencji
4. Czy dobrze wyceniasz swój produkt?
5. Jak lepiej poznać odbiorców, by skuteczniej sprzedawać - metody
6. Jakie pytania zadawać odbiorcom, by uzyskać użyteczne informacje
7. Jak analizować odpowiedzi
8. Diagnoza Twoich problemów i plan działania
9. Ćwiczenie: przygotuj siebie i produkt do sprzedaży

EFEKT: Budujemy bazę do tworzenia skutecznych kampanii: opisujemy produkt ZGODNIE z potrzebami grupy odbiorczej i pozycjonujemy się względem konkurencji.

Moduł 3: Stwórz przemyślany plan i harmonogram

1. Założenia planowania
2. Jakie prace trzeba wykonać/oddelegować?
3. Robimy kluczowe ustalenia kampanii
4. Jak rozłożyć pracę nad kampanią
5. W jakich kanałach publikować treści sprzedażowe i ile powinno ich być
6. Ustalenie budżetu
7. Przygotowanie harmonogramu
8. Bonus: jak delegować zadania
9. Ćwiczenie: zaplanuj kampanię!

Efekt: Wiesz, z jakich elementów powinna składać się kampania i co masz zrobić po kolei. Koniec z lataniem jak kot z pęcherzem i robienia co popadnie, by reanimować sprzedaż. Dostajesz gotową strukturę i listę zadań, które wystarczy odhaczyć.

Moduł 4: Stwórz ofertę wywołującą myśl: „CHCĘ TO!"

1. Elementy oferty
2. Dotychczasowe rozwiązania i problemy
3. Przedstawienie produktu
4. Jak opiekować się rozterkami odbiorców
5. Przedstaw siebie w BIO
6. Inni mnie INTERESUJĄ, czyli jak zbierać i przedstawić opinie
7. Jak powstrzymać klienta przed odwlekaniem zakupu w nieskończoność
8. Jak przedstawić cenę, by klienci NIE myśleli "za drogo!"
9. Dodatkowe elementy oferty
10. Łapanie uwagi klienta
11. Bonus | Jak zbudować stronę ofertową samodzielnie (lekcja techniczna)
12. Ćwiczenie: napisz ofertę

Efekt: Poznajesz „klocki” niezbędne do zbudowania oferty, która zaopiekuje się problemami i potrzebami odbiorców. I na dodatek nie brzmi jak reklama z telezakupów ani przekupka na targu. To będzie Twoja baza do produkowania kolejnych treści sprzedażowych. W imię zasady work smart not hard.

Moduł 5: Napisz maile, które sprzedają i nie wpadają do SPAMU

1. Przykładowy plan maili
2. Zasady pisania maili sprzedażowych
3. Maile przed kampanią
4. Maile na początek kampanii
5. Mail z przedstawieniem zawartości produktu
6. Mail z historią i rozwiewaniem obaw
7. Mail z odpowiedziami na najczęstsze pytania
8. Maile przypominające o końcu zapisów
9. Maile po kampanii
10. Automatyzacje PRZED, W TRAKCIE i PO kampanii
11. Skąd czerpać pomysły na maile dla swojej niszy?
12. Bonus | Czyszczenie listy (lekcja techniczna)
13. Bonus | Co zrobić, żeby nie wpadać do SPAMU i Ofert (lekcja techniczna)
14. Ćwiczenie: przygotuj maile sprzedażowe

Efekt: Piszesz maile o rzeczach, które mają znaczenie dla Twoich odbiorców. Twoje maile sprzedażowe przestają brzmieć jak rządek takich samych wiadomości lądujących w ofertach między rabatem na portki a przypomnieniem o odnowieniu subskrypcji soczewek.

Moduł 6: Przygotuj posty do mediów społecznościowych, które nie są nachalne

1. Przykładowy plan postów
2. Zasady tworzenia postów do SM
3. Posty przed kampanią
4. Ogłoszenie startu kampanii
5. Posty w trakcie kampanii
6. Posty na zakończenie kampanii
7. Skąd czerpać pomysły na posty dla swojej niszy?
8. Jak stworzyć bank pomysłów na relacje sprzedażowe i go wykorzystywać
9. Nagrywanie i montowanie wideo pod social media (lekcja techniczna)
10. Planowanie postów (lekcja techniczna)
11. Bonus | Automatyzacja wysyłki wiadomości na PRIV (lekcja techniczna)
12. Ćwiczenie: przygotuj treści na social media

Efekt: W końcu wiesz, o czym mówić w social mediach, żeby nie brzmieć „sprzedażowo".

Moduł 7: Wykręć większe wyniki dzięki reklamom META (FB / IG)

1. Przykładowa strategia reklam
2. Skąd czerpać pomysły na reklamy dla swojej niszy?
3. Tworzenie grafik reklamowych
4. Nagrywanie wideo reklamowego
5. Tworzenie tekstów reklamowych
6. Ustawianie reklam (lekcja techniczna, Meta Ads)
7. Optymalizacja i obsługa reklam (lekcja techniczna, Meta Ads)
8. Ćwiczenie: przygotuj kreacje reklamowe i skonfiguruj reklamy

Efekt: Poznajesz strategię ustawiania reklam na Facebooku/Instagramie, żeby docierać do osób zainteresowanych tematyką Twoich produktów, a później wychodzić do nich z ofertą.

Moduł 8: Daj się poznać i sprzedawaj poprzez webinar

1. Po co Ci webinar?
2. Jak wybrać temat webinaru, żeby odbiorcy chcieli się na niego zapisać
3. Przebieg webinaru
4. Scenariusz webinaru: część merytoryczna
5. Scenariusz webinaru: część sprzedażowa
6. Tworzenie prezentacji
7. Jak trenować prowadzenie webinaru, by nie zanudzić widzów?
8. Bonus na webinar
9. Tworzenie strony zapisu na webinar (lekcja techniczna)
10. Konfiguracja transmisji + sprzęt (lekcja techniczna)
11. Webinar w pojedynkę vs z pomocą
12. Przykłady strategii zwiększania sprzedaży podczas webinaru
13. Bonus | Dodatkowy LIVE sprzedażowy
14. Ćwiczenie: przygotuj webinar, który wygeneruje zakupy i zachwyci uczestników.

Efekt: Ludzie kupują od innych ludzi. A webinar jest fenomenalnym narzędziem, żeby pokazać swój charakter, sposób przekazywania wiedzy i... dać się polubić. Dowiesz się, jak przeprowadzić webinar, z którego odbiorcy wychodzą z kilkoma stronami notatek i pod wpływem Twojej prezentacji kupują.

Moduł 9: Kampania na luzie, czyli jak mieć poukładaną sprzedaż

1. Techniczna próba generalna
2. Zadania techniczne na start kampanii
3. Obsługa klienta
4. Doradzanie / odradzanie zakupu
5. Jak zadbać o swój dobrostan podczas kampanii
6. Zadania techniczne na zakończenie kampanii
7. Bonus | Monitoring poprawności działania stron sprzedażowych (lekcja techniczna)
8. Bonus | Jak współpracować z zespołem, żeby się nie pozabijać
9. Ćwiczenie: wykonaj zadania przygotowujące do startu kampanii

Efekt: Kampania sprzedażowa to nie tylko maile i posty. To również „wyklikanie" potrzebnych rzeczy, doradzanie i odradzanie zakupu oraz dbanie o własną głowę, by człowieka nie zżarł stres. Nauczysz się sprawnej obsługi kampanii sprzedażowej, by uniknąć głupich błędów, a klienci i Twoja głowa byli dobrze zaopiekowani.

Moduł 10: Analizuj, by robić coraz lepsze kampanie sprzedażowe

1. Jak zaplanować analizę, by jej wiecznie nie odkładać
2. Analiza: dlaczego kupiłeś/nie kupiłeś?
3. Jak wyciągać wnioski z feedbacku klientów/ odbiorców?
4. Analiza reklam
5. Analiza maili
6. Analiza treści z social mediów
7. Analiza webinaru
8. Pytania dodatkowe
9. Wdrażanie i planowanie wniosków
10. Ćwiczenie: zaplanuj i wykonaj analizę kampanii

Efekt: Bez wniosków nie ma lepszych kampanii. Nauczysz się, jak pozyskiwać informacje na temat swojej pracy, jak wdrażać poprawki i sprawdzać, czy dały one owoce.

Oprócz nagranego szkolenia dostajesz
BONUSY:

Bonus #1: grupa dla Uczestników szkolenia do konsultacji z mentorami.

Dostajesz dostęp do zamkniętej grupy na Discordzie dla Uczestników. Tam możesz się z nami konsultować (nawet jeśli usiądziesz do nauki za rok) i współpracować z innymi Uczestnikami szkolenia.

Na Discordzie możesz zachować anonimowość.
Nie musisz podpisywać się imieniem i nazwiskiem.

Bonus #2: nasze szablony projektów w narzędziu Asana do planowania kampanii.

Kampania sprzedażowa każdego twórcy może mieć trochę (lub zupełnie) inny zakres zadań. Jeśli Twoje kampanie są chaotyczne, to przyda Ci się punkt startowy do przygotowania planu i harmonogramu.

Udostępnimy Ci nasze szablony, byś wiedział/a, od czego zacząć i ułożyć listę zadań pod siebie. Albo jak możesz usprawnić istniejące procesy.

Bonus #3: procedury pomagające ułożyć proces sprzedaży.

Część sprytnych myków, ułatwiających życie szablonów i procedur powstaje, gdy popełnisz spektakularną gafę lub życie spierze Ci tyłek. 

ALBO możesz pójść na skróty i dostać te materiały od osób, które od lat zajmują się kampaniami.

Dlatego dostaniesz od nas gotowe schematy i procedury, by oszczędzić sobie łez i bluzgów.

Bonus #4: lekcje techniczne – jak wyklikać krok po kroku.

Kampania sprzedażowa to nie tylko treści – to też masa rzeczy do „wyklikania”. Dlatego Tomek stworzy dokładne instrukcje, które pomagają przygotować Twoje kampanie sprzedażowe i biznes od strony technicznej.

Magda sprawdza każdą lekcję „okiem laika”, żeby mieć pewność, że „nietechniczna” osoba będzie mogła ich użyć.

Bonus #5: instrukcje, jak delegować zadania i współpracować z zespołem, by dowozić cele i się nie pozabijać.

Najczęstszy błąd zlecania zadań? Założenie, że podwykonawca widzi świat naszymi oczami i dokładnie wie, czego potrzebujemy BEZ zebrania wymagań. Pokażemy Ci, jak uniknąć kłótni i rozczarowań wynikających z błędów w komunikacji i błędnych oczekiwań.

Pracowaliśmy jako osoby wykonujące zlecenia. Sami zlecamy zadania. Połączymy te perspektywy, by pokazać Ci, jak współpracować, by obie strony czuły się dobrze i miały zasoby do pracy.

Bonus #6: zniżki na narzędzia

Załatwiliśmy zniżki od twórców narzędzi, które są potrzebne w sprzedawaniu produktów cyfrowych, np. program do wystawiania faktur, platforma kursowa czy obniżona prowizja bramki płatności.

Bonus #7: prowadzenie transmisji live na Instagramie

Dzięki wysyłce automatycznych wiadomości, live’y stały się fantastycznym narzędziem wspierającym sprzedaż. Pokażę Ci, jak może wyglądać struktura live'a, by wsparł on Twoją sprzedaż.

Zastanawiasz się, czy to szkolenie jest dla Ciebie? Pogadajmy!

Skopiuj adres magda@skutecznakampania.pl i w mailu opisz swoją sytuację.

Możesz też do mnie napisać na instagramie (klik!)

Opiszę Ci, w jakiej sytuacji Skuteczna Kampania Ci się przyda, a w jakiej dołączenie do niej jest bez sensu.

Opinie

(zweryfikowane)

Poniższe opinie pochodzą od Uczestników naszych istniejących szkoleń. Podrzucam Ci je, byś wiedział/a, jak przekazujemy wiedzę.

Kurs sprawił, że nabrałam odwagi do działania. Już wypuściłam newsletter z wiedzą, a to dopiero początek. Na Instagramie mam bardzo zaangażowane czytelniczki (ok. 15-19% engagement rate). Także wskazówki z kursu naprawdę działają :)

Klaudia Jaroszewska
zaplanujrownowage.pl

Absolwentka
Kasy Za Wiedzę

Bardzo polecam kurs Kasa Za Wiedzę, w internetach jest mnóstwo kursów jak stworzyć eBook czy kurs ale tu dostajesz znacznie więcej niż technikalia! Od początku sprawdzasz jaki produkt najlepiej zrobic i jak sprawdzić czy w ogole opłaca Ci sie go robić.

Aga Swat
unicornmind.pl

Absolwentka
Kasy Za Wiedzę

Od Magdy i Tomka nauczyłem się jak robić dobre i wartościowe ankiety, które pomogły mi stworzyć dobry lead magnet, który przyciągnął kilkaset osób BEZPŁATNIE. Następnie stworzyłem produkt, napisałem kilka, kilkanaście maili i 35 osób kupiło mojego ebooka po około 50 zł za sztukę. Polecam!

Jakub Zatkalik
@instruktor_jakub

Absolwent
Kasy Za Wiedzę

Dzięki wam przestawiłem mindset (Moduł 1 jak dla mnie petarda) i wypuściłem 15 października na próbę produkt w myśl zasady "Done is Beter Than perfect" - swój pierwszy mini kurs (z wykorzystaniem Notion + Youtube + EasyCart), który spowodował, że wasz kurs się już zwrócił, otworzyło mi to pole do kolejnych działań i już się tworzy kolejny produkt :)

Dawid Gałżeński
biznesnaboku.pl

Absolwent
Kasy Za Wiedzę

Dzięki kasie za wiedzę ruszyłam bardziej ze swoimi pieskowymi produktami online! Dzięki kursowi zrozumiałam co powinnam zrobić aby docierać z wiedzą do większej ilości opiekunek i opiekunów psów.

Ewelina Pietrzak
pietrzakipsy.pl

Absolwentka
Kasy Za Wiedzę

A co, jeśli mi się nie spodoba?

Jeśli Skuteczna Kampania Ci się nie spodoba, zwrócę Ci 100% poniesionych kosztów.

Na żądanie zwrotu masz 30 dni.

Procedura ma tylko 2 kroki:
1. Piszesz, że Skuteczna Kampania to nie Twoja bajka.
2. Robię Ci przelew zwrotny.


Nie chcę Cię zmuszać do siedzenia w czymś, co Ci nie „kliknęło”.

Chcę być fair, dlatego:

Nie wpuszczam na pokład po zakończeniu sprzedaży

Z szacunku do osób, które pamiętały o terminach, nie wpuszczam na pokład po tym dedlajnie.

Nie udzielam rabatów

Znasz smak frustracji, gdy kupujesz coś za pełną cenę, a potem ten produkt nagle jest przeceniony? Nienawidzę być w takiej sytuacji. I nie chcę Ci tego fundować.

Najniższa cena jest teraz

W internecie można kupić kursy, których cena nagle spada z 600 do 50 złotych. Nie jestem jak inne kursy. ;) Kolejne zapisy będą w dużo wyższej cenie.

Co otrzymasz w pakiecie?

🔴
Co najmniej 10 modułów szkolenia z lekcjami w formie nagrań wideo z napisami (ponad 100 lekcji, ok. 11 h materiału).
🎁
Bonus 1: grupa tylko dla Uczestników szkolenia (tu możesz się z nami konsultować, jeśli będziesz mieć pytania/problemy/rozterki).
🎁
Bonus 2: lekcje techniczne – jak wyklikać krok po kroku.
🎁
Bonus 3: zniżki na narzędzia. Przygotowaliśmy dla Ciebie zniżki na narzędzia niezbędne, żeby zarabiać na sprzedaży produktów edukacyjnych.
🎁
Bonus 4: instrukcje jak prowadzić kampanię w pojedynkę i ze wsparciem.
🎁
Bonus 5: szablony projektów w narzędziu Asana do planowania kampanii.
🎁
Bonus 6: instrukcje, jak delegować zadania i współpracować z zespołem, by dowozić cele i się nie pozabijać
🎁
Bonus 7: instrukcje prowadzenia transmisji live na Instagramie.
🔔
Aktualizacje materiału bez dodatkowych kosztów (czyli: jeśli zrobimy nowy moduł, nie zapłacisz za niego ani złotówki).
Dostęp 24/7 do materiałów, na zawsze.
Gwarancja satysfakcji: masz 30 dni na testy zwrot szkolenia od daty publikacji pierwszych materiałów w maju (wiem, że „nadzialiście się" na niedopasowane do Was materiały – chcę, żebyście mogli sprawdzić, czy Skuteczna Kampania jest dla Was).

To wszystko otrzymasz za:

997 zł brutto

Czyli ok. 810 zł + VAT (wystawiamy FV 23%)
Możesz rozbić płatność, np. 10 x 99,70 zł.

To najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni.

Lista zainteresowanych
Psst!
Zapisy obecnie są zamknięte. Wrócą za jakiś czas. Poinformuję o tym mailowo: TUTAJ

Gwarancja satysfakcji.
Zwrot do 30 dni od publikacji materiałów.

Płatności obsługuje PayU.
Dostępne są Raty 0%.

Bezpieczne połączenie SSL

Opinia na temat naszej wiedzy

„Instynktownie zawsze poszukuję najlepszych treści edukacyjnych. Nie lubię uczyć się od kogokolwiek, chcę uczyć się od najlepszych. Szukam też nauczycieli, którzy nie skupiają się tylko na formułowaniu zasad i wytycznych, ale też sami robią i odnoszą sukcesy w obszarze, z którego chcą edukować.

Pamiętam jak pierwszy raz trafiłam na treści @burzawmozgu na Instagramie. Co wtedy pomyślałam i dlaczego do dziś są moje, ulubione materiały edukacyjne.

Bo Magda i Tomek robią to najlepiej. Uczą jak tworzyć produkty edukacyjne i zarabiać na swojej wiedzy używając doskonałej, prostej, wymownej komunikacji, która trafi do każdego. Tak powinniśmy mówić, tak powinniśmy pisać, tak powinniśmy sprzedawać. Bez zbędnych otoczek, bez nawijania niezrozumiałego dla nikogo makaronu na uszy. Szczerze, prawdziwie i umiejętnie. Najlepsza, najbardziej użyteczna i moja ulubiona przestrzeń w Internecie dotycząca dobrej komunikacji sprzedażowej. Tworzona przez osoby, które nie tylko mówią, ale też same odnoszą sukcesy stosując swoje, własne zasady.

Jako twórca produktów edukacyjnych sięgam do treści @burzawmozgu regularnie i staram się pamiętać, powtarzając za @burzawmozgu, że każdy wie, dlaczego ma kupić batonik, ale żeby sprzedać produkt edukacyjny, trzeba już podziałać trochę inaczej.

Polecam obiema rękami, na tej wiedzy nie da się nie skorzystać."
julka migdalska

Joanna Lubecka (www.lubecka.law)

Adwokat, założycielka kancelarii Lubecka.law

Naucz się, co jeszcze zrobić dla swojej sprzedaży, by regularnie zwiększać wyniki.

Lista zainteresowanych

Masz pytanie?

Napisz do mnie!

Odradzę lub doradzę zakup w zależności od Twojej sytuacji – wystarczy, że ją opiszesz.

E-mail: magda@skutecznakampania.pl
Instagram: @burzawmozgu

Magda Owsiany
Dla kogo jest szkolenie Skuteczna Kampania?

Szkolenie jest dla Ciebie, jeśli:
- Sprzedajesz/masz już swoje produkty cyfrowe.
- Chcesz uporządkować swój proces prowadzenia kampanii sprzedażowych, bo teraz albo nie istnieje, albo jest bardzo chaotyczny.
- Szukasz sposobów, jak wykręcić wyższe wyniki  kampanii sprzedażowych, bo czujesz, że Twoje produkty na to zasługują.
- Nie masz pojęcia, o czym mówić i pisać podczas kampanii sprzedażowych, żeby nie brzmieć nachalnie.
- Czujesz się jak naciągacz i oszust, gdy sprzedajesz swoje produkty cyfrowe, mimo że są one wartościowe.
- Niby obserwujesz fajne kampanie innych osób, ale potrzebujesz, by ktoś Cię przeprowadził przez to, DLACZEGO elementy kampanii powinny wyglądać tak, a nie inaczej.

W jakiej formie będzie szkolenie?

Szkolenie będzie w formie nagranych lekcji wideo. Dostajesz do nich dostęp na zawsze.

Kiedy dostanę dostęp do szkolenia?

Zaczniemy udostępniać Ci pierwsze moduły w maju. Co tydzień wypuścimy kolejny moduł. Gdy całość szkolenia pojawi się na platformie, będzie Twoje na zawsze.

Czego się nauczę w trakcie szkolenia?

Podczas szkolenia uczysz się, jak tworzyć kampanie sprzedażowe dla produktów cyfrowych, by zwiększać swoje przychody. Poznajesz proces, który możesz wykorzystać przy sprzedaży wielu produktów. Uczysz się raz, wdrażasz wielokrotnie. Jeśli chcesz poznać dokładne kroki tego procesu, znajdziesz je tutaj. A tu czeka na ciebie szczegółowa agenda.

Czy jest możliwość zwrócenia szkolenia, jeśli mi nie podejdzie?

Tak! Masz 30 dni na zwrot szkolenia z dowolnego powodu, jeśli to nie będzie „Twoja bajka”. 30 dni będziemy liczyć od dnia publikacji pierwszych materiałów na platformie.

Czy można kupić szkolenie na fakturę?

Tak! Wystarczy, że w formularzu zamówienia uzupełnisz dane firmowe.

Czy można kupić szkolenie na raty?

Tak! Wystarczy wybrać metodę płatności PayU, wypełnić i zatwierdzić formularz zamówienia. W nowym oknie pojawi się możliwość wybrania płatności ratalnej. Raty zaczynają się od ok. 45 zł miesięcznie.

Mieszkam za granicą, jak mogę zakupić szkolenie?

Napisz na magda@skutecznakampania.pl, pomożemy Ci!

Nie mam jeszcze produktu cyfrowego, mogę wziąć udział w szkoleniu?

Szkolenie jest dla osób, które mają już stworzony produkt, sprzedają go lub chcą zacząć sprzedawać.
Jeśli chcesz stworzyć i sprzedać pierwszy produkt cyfrowy, zapraszam Cię tutaj.

Mam już Wasze szkolenie Kasa Za Wiedzę – jest sens kupować Skuteczna Kampania?

To zależy od Twojego „statusu”:
- jeśli Twój produkt edukacyjny jest w powijakach, nie masz na koncie żadnej sprzedaży, nie kupuj teraz Skutecznej Kampanii;
- jeśli masz za sobą pierwsze kampanie sprzedażowe z Kasą Za Wiedzę i chcesz się zagłębić w temat sprzedawania, dołącz do Skutecznej Kampanii;
- jeśli kupiłaś/eś Kasę Za Wiedzę mając już na koncie pierwszy produkt i chcesz doszlifować kampanię sprzedażową, dołącz do Skutecznej Kampanii.

Mam już Wasze szkolenie Sprzedawaj Słowem – jest sens kupować Skuteczna Kampania?

Sprzedawaj Słowem pokazuje, w jaki sposób pisać o produktach/usługach, żeby odbiorcy widzieli ich wartość i chcieli je kupować. Natomiast Skuteczna Kampania pokazuje, jak przeprowadzić proces sprzedawania, który obejmuje więcej tematów niż tylko pisanie. Warto dołączyć do Skutecznej Kampanii, jeśli chcesz ułożyć swój proces sprzedawania produktów cyfrowych, by dawał Ci coraz lepsze wyniki.