Mam na koncie ponad 4 lata pracy nad kampaniami sprzedażowymi.
Zauważyłam, że pracę nad sprzedażą można „ubrać” w powtarzalny proces, który regularnie generuje wysokie wyniki kampanii sprzedażowych.
Chcę Cię go nauczyć w szkoleniu Skuteczna Kampania.
Piękno kampanii sprzedażowych polega na tym, że są powtarzalne.
Uczysz się RAZ, jak je prowadzić.
Potem robisz drobne modyfikacje i stosujesz do wielu produktów.
W szkoleniu Skuteczna Kampania chcę nauczyć Cię tego procesu. Zobacz, z jakich kroków się składa:
Dowiesz się, jak zacząć panować nad lękiem przed sprzedażą, żeby nie paraliżował Ciebie i Twoich kampanii.
Zrozumiesz, na czym stoisz: opiszesz produkt zgodnie z potrzebami grupy odbiorczej, naprawisz palące błędy i wypozycjonujesz się względem konkurencji.
Dzięki nim będziesz wiedzieć, co, kiedy i gdzie powinno zadziać się podczas kampanii. Masz proces pod kontrolą. Nie latasz jak kot z pęcherzem.
Ty znasz wartość swojego produktu. Oferta pomoże odbiorcom zrozumieć cenę i to, jak dokładnie im pomożesz. Dowiesz się, jak napisać każdą kluczową sekcję oferty.
Napiszesz maile o rzeczach, które mają znaczenie dla odbiorców i doprowadzisz do zakupu. Przestaniesz brzmieć jak ściana identycznych wiadomości lądująca w ofertach.
Wiesz, co publikować w social mediach podczas kampanii, żeby odbiorcy przestali pomijać Twoje treści sprzedażowe, jak to robili do tej pory. Przestajesz mówić w kółko „kup”.
Poznajesz strategię ustawiania reklam na Facebooku i Instagramie, żeby docierać do osób, których problemy możesz rozwiązać, a potem wyjść do nich z ofertą.
Stwórz taki webinar, żeby dać się poznać jako spec/ka i sprzedawać długo po zakończeniu transmisji. Niech Twoi odbiorcy odetchną z ulgą, że to nie kolejny webinar „15 minut ogólników i zawód”.
Dowiesz się, co wyklikać, jak rozmawiać z potencjalnymi klientami i przy tym zadbać o swoją psychikę. Dzięki temu unikniesz głupich błędów i zapewnisz odbiorcom wzorową opiekę.
Nie ma postępu bez wyciągania wniosków. Nauczysz się analizować swoje działania, informację zwrotną i dane, by robić coraz lepsze kampanie sprzedażowe.
⇨ Specjalizuję się w sprzedaży produktów edukacyjnych: przez około 2 lata pracowałam w firmie tworzącej produkty edukacyjne (devstyle.pl by Maciej Aniserowicz). Później sama zaczęłam wydawać i sprzedawać własne produkty.
⇨ Od +6 lat zajmuję się pisaniem sprzedażowym: czuję się jak ryba w wodzie, gdy mam napisać ofertę, maila sprzedażowego lub post na social media. Tworzę treści dla swojego biznesu i konsultuję treści innych osób w szkoleniu Sprzedawaj Słowem.
⇨ Stworzyłam produkt na nietypowy temat: niewiele osób wierzyło, że taki niszowa rzecz jak kolaże cyfrowe (grafiki ze zdjęć tworzone na komputerze) „zażre”. Podczas premiery produktu zarobiłam ponad 100 000 zł (w sumie ponad 680 tys. złotych).
⇨ Praktykuję sprzedaż, a nie tylko o niej gadam: nasze (tworzę firmę z mężem Tomkiem) kampanie sprzedażowe generują zazwyczaj ponad 100 tysięcy złotych przychodu. Do tej pory wygenerowaliśmy ponad 2 mln złotych przychodu. W ok. 3 lata. Mamy na pokładzie ponad 3000 Uczestników szkoleń.
⇨ Przedsiębiorca. Z zawodu programista, w branży ponad 10 lat.
⇨ W firmie Burza w mózgu odpowiada za zarządzanie projektami oraz technikalia: automatyzacje, montaż, stawianie stron, harmonogram prac, tworzenie botów edukacyjnych, przygotowanie webinarów etc.
⇨ W szkoleniu Skuteczna Kampania odpowiada za lekcje techniczne oraz współtworzy moduły o planowaniu, obsłudze kampanii i analizie (tym zajmuje się na co dzień).
⇨ Na zdjęciu jest też kot Misio. Nie wie, o co chodzi w biznesie online. Za to lubi, gdy za zarobione pieniądze kupujemy mu saszety.
Julka Migdalska (@julka_migdalska)
Psychodietetyczka, twórczyni rolek kulinarnych
Dostajesz dostęp do zamkniętej grupy na Discordzie dla Uczestników. Tam możesz się z nami konsultować (nawet jeśli usiądziesz do nauki za rok) i współpracować z innymi Uczestnikami szkolenia.
Na Discordzie możesz zachować anonimowość.
Nie musisz podpisywać się imieniem i nazwiskiem.
Kampania sprzedażowa każdego twórcy może mieć trochę (lub zupełnie) inny zakres zadań. Jeśli Twoje kampanie są chaotyczne, to przyda Ci się punkt startowy do przygotowania planu i harmonogramu.
Udostępnimy Ci nasze szablony, byś wiedział/a, od czego zacząć i ułożyć listę zadań pod siebie. Albo jak możesz usprawnić istniejące procesy.
Część sprytnych myków, ułatwiających życie szablonów i procedur powstaje, gdy popełnisz spektakularną gafę lub życie spierze Ci tyłek.
ALBO możesz pójść na skróty i dostać te materiały od osób, które od lat zajmują się kampaniami.
Dlatego dostaniesz od nas gotowe schematy i procedury, by oszczędzić sobie łez i bluzgów.
Kampania sprzedażowa to nie tylko treści – to też masa rzeczy do „wyklikania”. Dlatego Tomek stworzy dokładne instrukcje, które pomagają przygotować Twoje kampanie sprzedażowe i biznes od strony technicznej.
Magda sprawdza każdą lekcję „okiem laika”, żeby mieć pewność, że „nietechniczna” osoba będzie mogła ich użyć.
Najczęstszy błąd zlecania zadań? Założenie, że podwykonawca widzi świat naszymi oczami i dokładnie wie, czego potrzebujemy BEZ zebrania wymagań. Pokażemy Ci, jak uniknąć kłótni i rozczarowań wynikających z błędów w komunikacji i błędnych oczekiwań.
Pracowaliśmy jako osoby wykonujące zlecenia. Sami zlecamy zadania. Połączymy te perspektywy, by pokazać Ci, jak współpracować, by obie strony czuły się dobrze i miały zasoby do pracy.
Załatwiliśmy zniżki od twórców narzędzi, które są potrzebne w sprzedawaniu produktów cyfrowych, np. program do wystawiania faktur, platforma kursowa czy obniżona prowizja bramki płatności.
Dzięki wysyłce automatycznych wiadomości, live’y stały się fantastycznym narzędziem wspierającym sprzedaż. Pokażę Ci, jak może wyglądać struktura live'a, by wsparł on Twoją sprzedaż.
Skopiuj adres magda@skutecznakampania.pl i w mailu opisz swoją sytuację.
Możesz też do mnie napisać na instagramie (klik!)
Opiszę Ci, w jakiej sytuacji Skuteczna Kampania Ci się przyda, a w jakiej dołączenie do niej jest bez sensu.
Poniższe opinie pochodzą od Uczestników naszych istniejących szkoleń. Podrzucam Ci je, byś wiedział/a, jak przekazujemy wiedzę.
Kurs sprawił, że nabrałam odwagi do działania. Już wypuściłam newsletter z wiedzą, a to dopiero początek. Na Instagramie mam bardzo zaangażowane czytelniczki (ok. 15-19% engagement rate). Także wskazówki z kursu naprawdę działają :)
Bardzo polecam kurs Kasa Za Wiedzę, w internetach jest mnóstwo kursów jak stworzyć eBook czy kurs ale tu dostajesz znacznie więcej niż technikalia! Od początku sprawdzasz jaki produkt najlepiej zrobic i jak sprawdzić czy w ogole opłaca Ci sie go robić.
Od Magdy i Tomka nauczyłem się jak robić dobre i wartościowe ankiety, które pomogły mi stworzyć dobry lead magnet, który przyciągnął kilkaset osób BEZPŁATNIE. Następnie stworzyłem produkt, napisałem kilka, kilkanaście maili i 35 osób kupiło mojego ebooka po około 50 zł za sztukę. Polecam!
Dzięki wam przestawiłem mindset (Moduł 1 jak dla mnie petarda) i wypuściłem 15 października na próbę produkt w myśl zasady "Done is Beter Than perfect" - swój pierwszy mini kurs (z wykorzystaniem Notion + Youtube + EasyCart), który spowodował, że wasz kurs się już zwrócił, otworzyło mi to pole do kolejnych działań i już się tworzy kolejny produkt :)
Dzięki kasie za wiedzę ruszyłam bardziej ze swoimi pieskowymi produktami online! Dzięki kursowi zrozumiałam co powinnam zrobić aby docierać z wiedzą do większej ilości opiekunek i opiekunów psów.
Jeśli Skuteczna Kampania Ci się nie spodoba, zwrócę Ci 100% poniesionych kosztów.
Na żądanie zwrotu masz 30 dni.
Procedura ma tylko 2 kroki:
1. Piszesz, że Skuteczna Kampania to nie Twoja bajka.
2. Robię Ci przelew zwrotny.
Nie chcę Cię zmuszać do siedzenia w czymś, co Ci nie „kliknęło”.
Z szacunku do osób, które pamiętały o terminach, nie wpuszczam na pokład po tym dedlajnie.
Znasz smak frustracji, gdy kupujesz coś za pełną cenę, a potem ten produkt nagle jest przeceniony? Nienawidzę być w takiej sytuacji. I nie chcę Ci tego fundować.
W internecie można kupić kursy, których cena nagle spada z 600 do 50 złotych. Nie jestem jak inne kursy. ;) Kolejne zapisy będą w dużo wyższej cenie.
Joanna Lubecka (www.lubecka.law)
Adwokat, założycielka kancelarii Lubecka.law
Napisz do mnie!
Odradzę lub doradzę zakup w zależności od Twojej sytuacji – wystarczy, że ją opiszesz.
E-mail: magda@skutecznakampania.pl
Instagram: @burzawmozgu
Szkolenie jest dla Ciebie, jeśli:
- Sprzedajesz/masz już swoje produkty cyfrowe.
- Chcesz uporządkować swój proces prowadzenia kampanii sprzedażowych, bo teraz albo nie istnieje, albo jest bardzo chaotyczny.
- Szukasz sposobów, jak wykręcić wyższe wyniki kampanii sprzedażowych, bo czujesz, że Twoje produkty na to zasługują.
- Nie masz pojęcia, o czym mówić i pisać podczas kampanii sprzedażowych, żeby nie brzmieć nachalnie.
- Czujesz się jak naciągacz i oszust, gdy sprzedajesz swoje produkty cyfrowe, mimo że są one wartościowe.
- Niby obserwujesz fajne kampanie innych osób, ale potrzebujesz, by ktoś Cię przeprowadził przez to, DLACZEGO elementy kampanii powinny wyglądać tak, a nie inaczej.
Szkolenie będzie w formie nagranych lekcji wideo. Dostajesz do nich dostęp na zawsze.
Zaczniemy udostępniać Ci pierwsze moduły w maju. Co tydzień wypuścimy kolejny moduł. Gdy całość szkolenia pojawi się na platformie, będzie Twoje na zawsze.
Podczas szkolenia uczysz się, jak tworzyć kampanie sprzedażowe dla produktów cyfrowych, by zwiększać swoje przychody. Poznajesz proces, który możesz wykorzystać przy sprzedaży wielu produktów. Uczysz się raz, wdrażasz wielokrotnie. Jeśli chcesz poznać dokładne kroki tego procesu, znajdziesz je tutaj. A tu czeka na ciebie szczegółowa agenda.
Tak! Masz 30 dni na zwrot szkolenia z dowolnego powodu, jeśli to nie będzie „Twoja bajka”. 30 dni będziemy liczyć od dnia publikacji pierwszych materiałów na platformie.
Tak! Wystarczy, że w formularzu zamówienia uzupełnisz dane firmowe.
Tak! Wystarczy wybrać metodę płatności PayU, wypełnić i zatwierdzić formularz zamówienia. W nowym oknie pojawi się możliwość wybrania płatności ratalnej. Raty zaczynają się od ok. 45 zł miesięcznie.
Napisz na magda@skutecznakampania.pl, pomożemy Ci!
Szkolenie jest dla osób, które mają już stworzony produkt, sprzedają go lub chcą zacząć sprzedawać.
Jeśli chcesz stworzyć i sprzedać pierwszy produkt cyfrowy, zapraszam Cię tutaj.
To zależy od Twojego „statusu”:
- jeśli Twój produkt edukacyjny jest w powijakach, nie masz na koncie żadnej sprzedaży, nie kupuj teraz Skutecznej Kampanii;
- jeśli masz za sobą pierwsze kampanie sprzedażowe z Kasą Za Wiedzę i chcesz się zagłębić w temat sprzedawania, dołącz do Skutecznej Kampanii;
- jeśli kupiłaś/eś Kasę Za Wiedzę mając już na koncie pierwszy produkt i chcesz doszlifować kampanię sprzedażową, dołącz do Skutecznej Kampanii.
Sprzedawaj Słowem pokazuje, w jaki sposób pisać o produktach/usługach, żeby odbiorcy widzieli ich wartość i chcieli je kupować. Natomiast Skuteczna Kampania pokazuje, jak przeprowadzić proces sprzedawania, który obejmuje więcej tematów niż tylko pisanie. Warto dołączyć do Skutecznej Kampanii, jeśli chcesz ułożyć swój proces sprzedawania produktów cyfrowych, by dawał Ci coraz lepsze wyniki.